streda 18. augusta 2021

Bleskový projekt

Inšpirácia na tieto "indiánske" náušnice si ma našla na Instagrame, konkrétne na účte beadartbysarah. Účet ma zaujal veľmi vkusnou korálkovou výšivkou. Základom náušníc bol živicový štvorcový kabošon. Okamžite som si spomenula na svoje obdĺžnikové kabošony tigrieho oka a náušnice som dokončila asi za dve hoďky. Teší ma aj to, že veľmi úspešne míňam materiál zo svojich zásob. Napríklad tie tigrie kabošony, mám ich asi 20, v rôznych veľkostiach, veľké kruhové náušnicové komponenty, tie sa mi podarilo zatiaľ použiť iba raz. Sklenené jazýčky. Tie som naposledy použila snáď v minulom storočí.

A z opačnej strany je ako podklad použitá červená koža z nepoužívanej peňaženky. Takejto kože mám celú krabicu. Napríklad aj šedú z koženej bundy môjho otca. Predstavte si, koľko takej kože na pánskej bunde je. To neminiem do dôchodku. :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára