sobota 4. decembra 2021

Perličková retiazka

Nekupujem módne časopisy. A preto sa mi dlho nedarilo zohnať fotografiu alebo stranu z magazínu, kde by bola tvár ženy, bolo by viditeľné jedno uško alebo aj dve a dalo by sa na nej fotiť. Fotky v tomto štýle sa mi vždy páčili. Nedávno sa u nás v kuchyni objavil akýsi časák a čuduj sa svete, bola v ňom taká fotka. Hneď som to využila a musím povedať, že sa mi takéto fotečky veľmi páčia. Pridávam teda prvý pokus.

Tieto náušničky vznikli, lebo sa mi podarilo predať jediné čierne náušnice, ktoré som mala v krabičke hotových výrobkov. Čiernu milujem. Do toho som v Korálkovom svete objavila perličkovú retiazku. Presne takú som celkom dlho hľadala. Pri najbližšej návšteve si dokúpim aj tú v striebornom základe.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára