pondelok 25. apríla 2022

Bead looming

Náhrdelník stále nie je dokončený. Akosi ma opustilo moje "mojo". Nie a nie sa prekonať a chytiť do rúk korálky či šujtáš. Na parapete mám veľkú tácku s rôznymi neupratanými kúskami môjho materiálu, vianočná objednávka z Perles and Co. tiež ešte nie je na mieste. Sľúbila som si, že keď dokončím náhrdelník, upracem si materiál. Náhrdelník nie je a teda ani poriadok. Katastrofa. 

Pred Veľkou nocou som si spravila výlet do Talianska. Myslela som, že možno nájdem nejaký obchodík Dori Csengeri v Miláne ale nakoniec to bolo skôr o keškovaní. Takže ani korálkový úlovok zo zahraničia som si nepriniesla.

Čo však bolo pozitívne, oslovila ma zákazníčka práve keď som sa túlala uličkami Milána a zadala mi objednávku na náramok. To ma trochu nakoplo a vzniklo hneď niekoľko kúskov. Snáď ma to dostatočne motivuje, aby som začala zase vyrábať šperky.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára