streda 11. októbra 2023

Tkaný letný

Toto je môj posledný výtvor. Tkaný korálkový letný náramok na objednávku. Výroba ma naozaj bavila. Na opálenej pokožke vyzeral naozaj efektne.

Akosi ma v poslednej dobe opustila múza. Aj keď cítim, že pomaly sa vracia chuť zase vziať korálky do rúk. Na stole mám 2 mm brúsené korálky v tmavomodrej. Kupovala som ich hlavne kvôli výrobe náramku či náhrdelníka. Páčil sa mi totiž jeden na výstave minerálov, ale bol jednoducho pridrahý na môj vkus. Tak sa pokúsim vyrobiť si niečo na mieru, iba pre seba veľmi netradične.

Okrem toho mám pripravené ladiace kabošony minerálov a rada by som z nich vytvorila vyšívaný náhrdelník. Kabošony som zozbierala tak rôzne, ale hlavne z výstavy minerálov. Môj problém je vždy plán výroby. Nikdy ho nemám a zväčša idem pokus - omyl, vymýšľam za pochodu. Už keď sa odhodlám, už je dobre. :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára