utorok 30. októbra 2012

Isabella

Isabella v zajatí čiernych a matných modrozelených korálok. Tentokrát som použila aj Swarovski biconky, aby som tej čiernej dodala trochu lesku. Táto kráska sa mi veľmi páči, je taká vznešená a tajomná......
Včera v noci som si pozrela rozhovor s úspešnou autorkou zo Sashe. Odznelo tam niekoľko krásnych a pravdivých slov, v ktorých som sa úplne našla.
Zaujalo ma napríklad aj to, že niektorí ľudia čakajú od Hand-made vecičiek rovnakú dokonalosť a nízku cenu ako od bižutérie, ktorá sa vyrába niekde vo fabrike. Ale veď to predsa nejde. Ak je vec hand-made, tak je to "robené rukami". Nie je to výlisok vypľutý akýmsi strojom. Každý prívesok, náušnička si vyžaduje hodiny a hodiny jemnej práce, dopichaných prstov, párania, prešívania, lepenia a hlavne premýšlania o farebných kombináciách :-). Vkladám do nich kúsok seba, svojej fantázie a oni mi na oplátku dávajú chuť do života a úžasný relax. Hovorím tomu psychohygiena. :-) 
Moje veci nie sú úplne dokonalé (aj keď sa v istom smere snažím, aby to tak bolo), dve náušnice nie sú stopercentne rovnaké, korálky majú svoje odlišnosti, sklenené kabošony občas nejakú to nerovnosť, zároveň sú krehké a treba sa k nim správať s opatrnosťou, skoro ako ku klenotom po babičke. Tie si tiež človek len tak nehodí do kabelky či kdesi zapatroší.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára