štvrtok 25. októbra 2012

Pohľad do zákulisia

Ostal mi iba jeden vyšívaný náramok. Normálne sú všetky preč, nemôžem tomu uveriť. :-) Takú udalosť treba osláviť a to tak, že vyrobím ďalší :-))) Hrozne rada vyrábam náramky. A hrozne nerada ich nosím. 
Tento bude iný v tom, že výšivka bude väčšia ako kovový základ náramku. Inšpirovala som sa v knihe The Art of BeadEmbroidery od Kummli/Serafini. A pre zaujímavosť som jeho výrobu postupne nafotila. Fotky nie sú nič moc, ale keď mňa fotenie veľmi nebaví, radšej sedím nad korálkami a ničím si oči. :-) 

1. Najprv som si vyrobila takú "maketu" náramku s približnými rozmermi výšivky, aby som vedela, kam nalepiť a umiestniť kamene na Ultrasuede.

 2. Kamene som lepila postupne, najprv stredný achát a po jeho obšití ďalšie sklíčka.
3. Farby som držala na uzde, použila som vlastne len dve, ak nerátam striebornú okolo achátu, aby samotný kameň trochu vynikol.
4. Tu je výšivka už nalepená na náramku.


5. A tu je "výstuž" z obedového prestierania na stôl. :-) Z druhej strany je jahôdkové. :-)))) Vložila som ju medzi kov a spodnú vrstvu Ultrasuede preto, lebo hlavný kameň presahuje cez kovový základ. Takto bude pekne držať stredný kruh tvar.
6. Náramok už len treba obšiť a pekne odfotiť. Zajtra má ale tuším pršať. To bude zase svetlo nanič. :-(((







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára