štvrtok 14. novembra 2013

Sleeping Beauty

Alebo Medúza? :-))) Asi skôr tá spiaca krásavica. 


Tento krásny keramický kabošon som obdivovala už dlhší čas na Fler.cz. Zostal posledný zo série podobných a dlhú dobu oň nikto neprejavil záujem. Možno preto, že bol najmenej dokonalý, čo sa týka tvaru. Má drobné nerovnosti od výroby, ktoré však mne vôbec nevadili a zakryla som ich podľa mňa celkom slušne. Keď som ho nalepila na Ultrasuede akoby ma opustila m(ED)úza. Chcela som vytvoriť niečo plastické, povievajúce vlasy z korálok. Nevedela som nabrať dlho odvahu. Napokon som zaťala zuby a s rizikom dlhého párania v prípade neúspechu som sa dala do toho. Keď bola výšivka ešte len na látke bez kovovej výstuže boli vlasy lepšie viditeľné, na zaoblenom povrchu sa trochu strácajú. Alebo sa to len mne zdá? :-)))


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára