streda 13. novembra 2013

Žeby Déja vu?

Nie, žiadne Déja vu. Len som potrebovala vyrobiť niečo háčkované a nič iné ma nenapadlo :-))) Ale moje zásoby kruhových perleťových korálok sa povážlivo míňajú, takže či chcem či nechcem, musím pohnúť rozumom a vymyslieť niečo originálnejšie. Setík ale predsa len je originálny aspoň svojou farbou. Ten predtým bol do tyrkysova, tento je zelenkavý. :-))

Ako tak pozerám na dátum posledného príspevku, pekne dlho som sa neohlásila. Aj kvôli tomu, že sa mi uprostred háčkovania minuli korálky (ako inak) a aj kvôli tomu, že som popri háčkovaní vyrábala vyšívaný náramok, ktorý hodím na blog asi zajtra. A na dôvažok som otvorila knihu (!!!!!) a to bola chyba. Ja keď sa raz začítam, je zle. Korálky išli bokom (občas bohužiaľ aj deti) a vystriedali ich stránky knihy. Ale padlo mi to dobre. Hrozne dlho už som nič nečítala. Ak niekto čítal Inferno od Dana Browna tu je link na celkom fajn blog s fotkami miest, kde sa odohrávajú jednotlivé kapitoly. Škoda, že to autor nedotiahol až do konca. 
http://infernolocations.blogspot.sk/2013/05/places-from-prologue.html 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára