pondelok 25. augusta 2014

Opäť doma....

Áno, som doma. A už skoro týždeň. A áno, už by som mohla aj niečo pridať na blog, ale.......... Zatiaľ nie je čo. :-( Pri dvoch deckách a domácnosti mi nabehnutie na normál stav akosi trvá. Ale na dovolenke sa mi podarilo aspon čo to poháčkovať a ešte pred mojím odchodom som stihla začať prácu na šujtášovom náhrdelníku v tmavomodrej farbe. Už mám stredovú časť hotovú, teraz dumám nad dokončením kúskov, ktoré obopínajú krk z každej strany.

Hneď, ako som sa dovalila domov, som sadla za počítač a poď ho na E-bay. Chcela som si totiž na dovolenke kúpiť nejaký ten suvenír (v podobe šperku samozrejme :-))), ale všetko sa mi zdalo príliš predražené. Na moje uspokojenie som väčšinu vecí, ktoré sa mne v dovolenkových obchodoch páčili, našla na nete za zlomkové ceny. Smutný pocit, že som si nič nekúpila (dokelu), bol razom preč. Fakt sa všetko vyrába v Číne. :-))) A zopár vecí som si samozrejme hneď nakúpila. Keď dorazia, odfotím.

A ešte jedna vec ma oberá o čas, ktorý by som mohla stráviť prácou na nových šperkoch. Blog o premene vecí zo sekáču na nositeľné kúsky. Ja jednoducho premeny typu "pred/po" milujem. A okrem toho, tiež rada nakupujem v sekáčoch (od istého času však nie v slovenských :-))) a hľadám výpredaje, kde sa dá ukoristiť niečo v totál brutál zľave. Z nákupov za plnú sumu mám akýsi nepríjemný pocit. :-)))

Tu je link na blog: www.refashionista.net

A tu je aspoň jedna foto z dovolenky, aj keď nekorálková:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára