nedeľa 31. augusta 2014

Renenet

Dobré (korálkové) časy sa skončili :-(. Dcéra mi prestala spávať cez obed. Ideme do škôlky a bolo potrebné definitívne nasadiť "bezcumlový" režim. Túto situáciu som podvedome očakávala a čo najdlhšie odkladala, ale že to bude až také hrozné, som si nepredstavovala. Nedokážem pochopiť, že jej spánok nechýba, predtým spávala aj 3-4 hodiny denne. Tým pádom sa celý deň nezastavím, mám nervy "na dranc" a večer ma vždy skolí únava. Časy, keď som trávila hodiny pri korálkach sú nenávratne fuč. Okrem toho sa pomaly chystám späť do práce. Uááááááá, hrozné čo i len pomyslieť. Ja, čo som permanentne dobre naladená a usmiata akosi strácam dych :-((( Pevne verím, že sa všetko časom utrasie a môj blog nezapadne prachom.
Z čoho mám v poslednej dobe veľkú radosť a dobrý pocit je môj najnovší náhrdelníkový počin. Stále váham, či ho odprezentujem na Sashe, alebo si ho nechám pre seba. Mám rada pestré farby vo svojej tvorbe. Osobne však najradšej nosím čiernu a tmavé farby :-) Keby niekto videl môj šatník, pochopil by okamžite. :-)
Náhrdelník je ladený do tmavomodrej, šedej a čiernej. Inšpirovali ma predovšetkým tmavomodré mačacie kabošony. Vykúpila som ich u predajkyne do posledného kusu. Ostali mi ešte dva. Možno ich použijem na ladiace náušnice. Musia byť však malé, asi napichovačky, aby toho nebolo k náhrdelníku už priveľa. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára