streda 10. septembra 2014

El Dorado

Nedávno som bola na nákupoch s kamarátkou a mala na sebe náušnice, ktoré som robila kedysi dááááávno - asi pred sto rokmi :-). Trochu neskromne sa musím priznať, že na nej vyzerali krásne. Modelka na tom mala samozrejme obrovský podiel. Pretože sa mi tento typ náušníc páčil (aj keď vyrobiť ich je pekná fuška), kúpila som pred viac ako pol rokom ešte dva kusy perleťových donutov, ktoré boli v tých náušniciach použité. Stretnutie s ňou mi pripomenulo môj zámer a tentokrát som farby nechala trochu tlmenejšie, elegantnejšie a vsadila som na perleť, farbu šampanského a bledunko šedú. Opäť váham, či si ich nenechám. V poslednej dobe mávam tento pocit stále častejšie. Asi preto, že sa blíži môj nástup do práce a "normálneho" sveta. Ale ten môj nenormálny mi bude veľmi chýbať, to viem už teraz. :-(



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára