piatok 26. septembra 2014

Konečne doplnené zásoby...

Dnešný deň som strávila doma. Vzala som si "pracovnú" dovolenku. Po práci a po uložení detí už jednoducho nemám čas čosi vyrobiť a tak mi stoja objednávky i nové veci, nad ktorými rozmýšľam a rada by som sa im venovala. Tak napríklad:
- Biloba set, náramok a náušnice - tam som čakala na doplnenie Miyuki kociek v krásnej zlato-rubínovej farbe. Dorazili, môžem sa do nich pustiť.
- šujtášové náušky v tyrkysovo-šedej. Tam to zatiaľ viazne :-(
- ďalšie šujtášové s perleťou, kovovými hadími retiazkami a olivovou štrasovou retiazkou. Dobrá správa: dnes po dlhom čakaní dorazili retiazky. Sú asi moje najobľúbenejšie, veľmi sa teším na prácu s nimi. 
- mala by som začať opäť háčkovať. Mám objednávku na macka, takého, ako má Mr. Bean. :-) Mno, tak to je teda pekná výzva. A má mať tak 20 cm. Fuuuuu, sa zapotím.
- ešte jedny šujtášové pre kamarátku v červenej farbe a tiež náhrdelník a možno i väčšie náušnice v červenej na módnu prehliadku v decembri. Je to pre mňa česť. A zároveň i výzva. Hlavne časová :-)))

Dnes sa mi cez deň zadarili nejaké Bilobové náušky, zatiaľ asi 5 párov, ešte by som chcela nejaké dorobiť, napríklad vo farbe Crystal Heliotrope, Light Siam a Topaz. Už som veľmi dlho nebola doplniť zásoby obchodu Violet Bijoux. :-(
A ešte posledná vec na dnes. Spolu s retiazkami prišli i perleťové donuty. Objednala som ich na skúšku, veď uvidíme. Sú o niečo menšie ako tie, ktoré som doteraz používala, ale hlavne tie šedo-hnedé sú fakt pekné. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára