nedeľa 19. augusta 2012

Nový náramok

Začala som robiť na novom náramku. Viem, že sú nepraktické, dlho trvá, kým ich dokončím, ťažko si hľadajú nového majiteľa ale NECH. Tento amonit si zaslúži byť stredobodom pozornosti. Kúpila som ho raz cestou z Koralkového sveta v "turistických" stánkoch na Hlavnom námestí. Strávila som tam kopec času, každý "šuter" som si poobzerala, pokochala sa jeho krásou. Kamene a skameneliny ma úplne fascinujú.
Obšiť a pripevniť ho na Ultrasuede však vôbec nebolo jednoduché. Amonit nebol na spodnej strane hladký, aby som ho mohla nalepiť. Takže som ho pracne zbrúsila asi o tretinu až kým mi neostala taká hladká plocha, aby aspoň ako tak držal na látke. Aj po zbrúsení však úplne nepriliehal, tak som ho pre istotu ešte podložila filcom a obšila. Čo ale tiež nebolo jednoduché, pretože nie je pravidelný. Najhoršie to bolo na mieste, kde sa ulita stáča dovnútra. Nakoniec som to však vymyslela :-) a výsledok je zatiaľ veľmi slušný. Rada by som pokračovala v "morskom" štýle, t.j. použiť perly, kúsky mušlí a veeeeeľa Toho. Viem asi, ako by to malo nakoniec vyzerať, uvidíme, či sa výsledok bude aspoň podobať na moju predstavu. Inšpiráciou mi bude štýl, v ktorom je šitý náhrdelník od Kat-ji Babí léto

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára