pondelok 6. augusta 2012

Pearls in Pink

Naozaj neviem, prečo som pri mojej poslednej návšteve v Korálkovom svete kúpila tieto kabošony. Veď ja v podstate ružovú nemusím. No, ale keď už boli doma, bolo treba s nimi niečo urobiť. Chystám sa na jeden projekt, pri ktorom chcem použiť riečne perly a tento kabošon sa mi k nim akosi zatúlal. A keďže to spolu ladilo, spojila som ich v tieto náušnice. 
Sú teda poriadne veľké, na dĺžku majú bez háčika až 4 cm. Použité je Toho, riečne perly dvoch tvarov a farieb, 12 mm Swarovski kabošon v kovovom základe, strieborný nit a háčiky z chirurgickej ocele. 
A tu je ešte tá blondínka vo forme brošne :-) Hodina prírodovedy síce bola, ale nepriniesla žiadny výsledok. Nepomohol ani Mr. Google. Fakt netuším, akej rastlinke táto víla vládne.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára