nedeľa 4. novembra 2012

Hľadá sa kominár........

Ku gombíkom už len kominára :-)

Vždy keď pracujem s gombičkami, som trochu v strese, že ich pri odstraňovaní zadného očka rozbijem. :-) Niekto ho tam necháva, ale mne to príde zbytočné. S očkom by boli príliš vysoké. Ja to radšej risknem, kliešťami ho odštipnem a brúsnym papierom začistím zvyšky. 
Podarilo sa a tak som ich prilepila na Ultrasuede a ešte pre istotu aj obšila peyote stehom. Sú totiž trochu vypuklé a plochy na nanesenie lepidla bolo málo.

Farba je ťažko opísateľná, tmavomodrá, fialová, ružová až do zlata. Ladili mi s odtieňmi Toho Dragofly (k vážkam vážky :-)) a Metallic Nebula. Obe moje obľúbené.
Strapce som dlho nerobila, tak prečo nie. Treba preriediť i zásoby biconiek. I obšitie je tentokrát trochu iné, strapce vychádzajú z 11-tiek, zvyšok sú 15-tky. Na konci sú malé jazýčky, môj úlovok z Korálkového sveta.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára