nedeľa 25. novembra 2012

Syrah

Náramok Syrah podľa Marie Géraud. Podľa pôvodného autorkinho návodu mal byť náramok plastickejší. Stredová časť mala vystupovať do výšky ako taký "spike". Mne sa to však veľmi nepáčilo a návod som si upravila tak, aby bol náramok plochý. Takisto som pridala bikonky medzi jednotlivé diely, podľa mňa tak lepšie drží tvar.
Zapínanie ma trochu potrápilo. Keďže som náramok urobila až z 5 dielikov (Marie má v knihe len 4 a veľký kovový uzáver), zapínanie muselo byť čo najmenšie, žiadne veľké krúžky či karabíny. Použila som teda iba malú starostriebornú karabínku. Pekne som ju všila do náramku. :-) Keď som ju potom skúšala, zistila som, že je problém ju rozopnúť. Korálky zavadzali jazýčku karabínky a nie a nie sa odopnúť. Tak prišli na rad kliešte (párať sa mi rozhodne nechcelo). Bohužial po obvode náramku sú Toho 15 a opätovné našívanie akéhokoľvek uzáveru novou niťou už bolo nemožné. Vyhralo nakoniec kovové 3-radové zapínanie, ktoré som spojila s náramkom maličkými krúžkami. Uffff



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára