utorok 30. júla 2013

Fuchsia a Sunflower

Dúfam, že nikoho nenudím stále rovnakými náušnicami, ktoré v poslednej dobe vyrábam. Ja sa rozhodne nenudím, teším sa z tých sýtych a veselých farieb. Škoda, že som momentálne na "maminkovskej dovolenke" a nemám možnosť ich aj nosiť. Som zvedavá, či budú mať úspech aj "naživo" u prípadných budúcich zákazníkov, či budú mať odvahu ich nosiť :-) Ak áno, mám o robotu na chvíľu postarané, ak nie.......... potom sa asi pustím do toho šitého náramku, na ktorého výrobu na stole suším materiál už hodnú chvíľu.



2 komentáre:

  1. Lucka tak tieto sa ti vydarili! a ze skoda ze si na materskej? blaznis? :-) zavidim ti, ja by som tiez chcela byt lebo takto nemam vobec na koralky cas... :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdeni, dakujem ti :-))) A mas uplnu pravdu, tolko casu na koralky budem mat uz asi iba na dochodku. A dovtedy je este daleko...........

    OdpovedaťOdstrániť