sobota 3. augusta 2013

Opäť čelenka

Kovovú čelenku som mala vo svojich zásobách zopár týždňov, možno i mesiacov. Raz začas som ju vybrala, prirovnala nejaký ten šutríček a sklamaná zase odložila. Až do čias náušníc Rio a kombinácie tyrkysovej a žltučkej Swarovski Sunflower. :-) 
Šujtášová "výšivka" na čelenke je doposiaľ moje najväčšie dielo vyrobené touto technikou. Vždy som obdivovala náramky a náhrdelníky zo šujtášu, ale doteraz som nenašla odvahu.  
Naozaj nie je jednoduché zväčšovať výšivku o ďalšie a ďalšie "poschodia". Začala som rivolkou vo veľkosti 14 mm a  postupne pridávala štrasové retiazky, šnúročky a korálky. Celá výšivka je podlepená vrstvou béžového Ultrasuedu a prilepená kvalitným profesionálnym priemyselným lepidlom na samotný kovový základ čelenky.

Do mojich zásob materiálu po poslednom nakupovacom záťahu v meste a objednávke na nete :-) pribudli metre nových šujtášiek, nové 6 mm bikony, tyrkysové Swarovski korálky na dokončenie poslednej objednávky a samozrejme nové farby štrasových retiazok. Vyzerá to tak,  že sa bude u mňa v najbližšej dobe šujtášovať, aj keď prácu na šitom náramku som už nesmelo začala. Jeden nikdy nevie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára