piatok 13. decembra 2013

Orange Luxury

Odkedy som objednala tieto oranžové "Cat´s Eye" kabošony, mala som z nich zmiešané pocity. Niežeby neboli pekné, ale akosi sa nedalo ich skombinovať. Už niekoľko mesiacov ich presúvam po stole, striedavo prirovnávam a zase odkladám, dumám, čo s nimi.
Mám vo zvyku vystrihovať a vytrhávať z módnych časopisov, ktoré sa mi občas dostanú do rúk, zaujímavé outfity, farebné kombinácie a rôzne šperky. V prípade oranžových kabošonov mi práve toto pomohlo, aby som ich mohla pustiť do sveta. Inšpirovala som sa u týchto dvoch náušníc z časopisu. Pôvodne som chcela použiť aj červenú, ale neladilaaaaaaa, tak musí stačiť béžová a zlatá. Vyzerajú krásne luxusne a mačacie kabošony pekne lámu svetlo. Ozaj, mám ešte dva modré a dnes som objednala ešte dva olivovo zelené :-))



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára