piatok 20. decembra 2013

Tmavomodrá ma očarila...

Ako som sľúbila, tmavomodrú šujtášku, "recyklované" Swarovski prívesky a striebornú štrasovú retiazku som spracovala do osvedčeného tvaru nových náušníc. Takto pred Vianocami sa u mňa všetko predalo raketovou rýchlosťou, a aj tieto náušnice dopadli podobne. Fakt mi doma ostali asi dve vyrobené vecičky, ostatné si ktosi rozbalí pod vianočným stromčekom. Naozaj príjemný pocit. :-)
S tmavomodrou šujtáškou mám ešte veľké plány, rada by som ju skombinovala s bronzovou a chcela by som vyrobiť aj kruhové náušnice v strieborno-tmavomodrej kombinácii.
Už veselo objednávam nový tovar, googlim ostošesť, dokupujem materiál pred každoročnými inventúrami v galantérkach a obchodoch s korálkami, ktoré ma vždy odstavia práve vtedy, keď mám plnú hlavu nových nápadov. Bohužiaľ (pre mňa) sa začali prázdniny a môj školák je celý deň doma. Na korálky tým pádom neostáva veľa času, príspevky na blogu budú teda pribúdať asi len sporadicky. :-(((((( 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára