nedeľa 8. mája 2016

Prvé lastovičky s perleťou

Tento tvar náušníc som plánovala relatívne dlho. Sú podľa Dori. Dori v tých svojich síce použila navetky, ale tvar funguje aj s týmito perleťovými slzičkami. Zistila som, že niektoré z perleťových paua korálok majú medeno-zeleno-zlaté odtiene, možno by ladili s teplými odtieňmi šujtášu a ružovou štrasovou retiazkou. Uvidím, či sa mi podarí to z mojich zásob nejako skombinovať.
Dnes mi zákazníčka potvrdila odtieň náušníc na objednávku. Budú kráľovsky modré. Som zvedavá, ako to nakoniec vypáli.
Okrem toho som konečne začala prácu na čelenke. Stredový komponent mám hotový. Odfotila som ho a pošlem na posúdenie zase inej zákazníčke. Snáď sa bude páčiť a budem môcť pokračovať v práci.

A opäť jedna minulý víkend dokončená antistreska. :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára