piatok 6. mája 2016

Tigrie oko a labradorit

Mám pocit, že som tieto náušnice vyrábala snáď mesiac. Nie a nie si nájsť čas a dokončiť ich. V poslednej dobe sa príliš často ku korálkam nedostanem. Asi ide na mňa jarná únava či čo. Ale dnes mám deti u starých rodičov, tak som si konečne našla čas aj na trochu korálkovania. Do týchto náušníc som použila obdĺžnikové kabošony z tigrieho oka a korálky zo šedého labradoritu.
Ešte ma čaká čelenka, dva páry náušníc na objednávku a dokončenie druhej "Picasso" náušničky. Ale už sa mi oči zatvárajú, tak neviem, neviem, čo z toho dnes ešte bude.

A ešte čosi. K mojim záľubám pribudol ďalší požierač času, xixi. Antistresky. Už som im prepadla i ja. Keď nad tým tak rozmýšľam, vždy, keď sme si s mojimi deťmi maľovali, vyhľadávala som omaľovánky s čo najzložitejšími obrázkami, maľovanie veľkých plôch ma nikdy nebralo. Ktosi vypočul moje želanie a do módy prišli omaľovánky pre dospelých. Tak ak to tu nikomu nebude vadiť, občas si tu zvečním nejaký ten vymaľovaný obrázok, predtým, ako poputuje do zberu. :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára