sobota 4. júna 2022

Náhrdelník po sto rokoch dokončený

Neviem, či som niekedy tak dlho pracovala na jednom šperku ako na tomto náhrdelníku. Niežeby s ním bolo veľa práce. Ale príšerne sa mi nechcelo korálkovať. Už ani neviem, odkedy na ňom pracujem. 

Hlavné však je, že je hotový. Je pekne ťažký, dobre sedí na krku. Podarilo sa mi použiť zopár "ležiakov". Napríklad čierny sklenený prívesok, ten mám z akéhosi staršieho šperku. Perleťové kruhy, ani netuším, odkiaľ ich mám. Kovové strieborné krúžky, sklenené ploché korálky, žlté "travertínové" 4 mm korálky. To sú všetko veci, ktoré sa dlhé roky povaľovali v mojich zásobách. 

Ako ďalšie mám na stole náušnice s perleťovými retiazkami. Tie by som možno chcela vyrobiť v dvoch odtieňoch. A už dlhšie rozmýšľam na visiacim náhrdelníkom zo šujtášu. Niečo veselé, letné. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára