piatok 9. augusta 2013

Caracas

Príliš farebné? Príliš bláznivé? Keď som začala prácu na týchto náušniciach, farby sa mi naozaj zdali príliš krikľavé. Ale ako som pridávala ďalšie a ďalšie "kudrlinky", bikonky a retiazky prestali mi farby biť tak do očí.
Na deve s tmavými vlasmi budú vyzerať nádherne a pútať pozornosť. Blondínky a brunetky samozrejme zo záujmu o tento exemplár z mojej dielne v žiadnom prípade nevylučujem. :-))) 

Zadná strana je začistená Ultrasuedom, ktorý som ukoristila v stredu v Korálkovom svete. Je žiarivo oranžovej farby :-)). 
Rozmery náušničiek bez háčika sú 6,5 cm na dĺžku a 3,5 cm na šírku. Použité sú kabošony Swarovski farby Light Turquoise, bikonky vo farbe Sun - oranžová, Dark Red Coral - tmavočervená a Fuchsia - cyklámenová. Štrasová retiazka je takisto oranžovej farby. V spodnej časti sú zavesené fazetované rubíny malinovej farby. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára