streda 21. augusta 2013

Panama

Na pár dní ma skolila viróza a tak nebola šanca dokončiť zeleno-cyklámenové náušnice. A keď už ja, čo pravidelne zanedbávam kvôli korálkam rodinu i domácnosť (nech mi moji najbližší odpustia :-))), nemám chuť na korálkovanie, to už je čo povedať.

Áááále, som späť a popri boleniu brucha som ich predsa len došila. Tentokrát šírka 4 cm a dĺžka bez háčika z chirurgickej ocele 6 cm. Rivolky farby Fuchsia, zelené sklenené jazýčky a ohňovky, bikonky Fern Green a Indian Pink a môj najnovší miláčik cyklámenový Ultrasuede až z ďalekého Francúzska. S najväčšou pravdepodobnosťou sa preletel i lietadlom :-)


6 komentárov:

  1. Krásne farebné a optimistické :-)
    Lucík prosím ťa akým lepidlom lepíš šujtášku ku rivolke?
    Ďakujem za radu :-)
    Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdenka, pouzivam E-6000. Najprv som pouzivala Pattex na obuv, ale nebolo to 100%. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a drzi dobre to E-6000? nezaspinia sa moc rivolky pri lepeni?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ich lepim, ked su vlozene v sujtasovom lozku, zozadu, takze lepidlo sa na povrch nedostane. To, ze sa zaspinia zozadu mi nevadi, to je vlastne ucelom lepenia :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zdeni, poslala som ti na mail video s navodom :-) Snad pomoze.

    OdpovedaťOdstrániť