štvrtok 1. januára 2015

Shohani

V noci, keď všade okolo rachotili petardy a ohňostroje som si pekne v klídečku šila tieto náušničky. A ráno som ich dolepila, odfotila a hodila na Sashe. Aký pekný úvod roka. :-) Bodaj by to tak bolo po celý rok.
Spodná, väčšia časť sa vyrobila skoro sama. Akosi bez väčšieho úsilia, všetko ladilo a išlo ako po masle. Kovové krúžky, kúpené toť pred pár dňami v Korálkovom svete tiež sadli na miesto ako uliate. Problematická bola skôr horná časť. Tam som prirovnávala, párala, menila čo sa dalo. Čierna sklenená korálka bola tým najlepším riešením. Nie je to na môj vkus na 100%, ale je to to najlepšie, čo sa dalo v mojich zásobách nájsť. Farebná kombinácia sa mi tak páči, že chystám aj ďalšie tvary s použitím rovnakých farieb.
A ozaj, macko už má hlavu, nos i uši na mieste. Dnes by mohlo pribudnúť aj telíčko a do konca prázdnin by som mohla aj túto objednávku škrtnúť zo zoznamu :-). Juch!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára