piatok 30. januára 2015

Vianoce v januári

Juchuchu, tento týždeň boli na nás opäť Vianoce. Hneď v utorok prišli k nám domov dve obáločky. Jedna malá a jedna veľká :-) Tá malá bola zo Slovenska a obsahovala moje nové pečiatky. Nevedela som sa ich dočkaaaať. Už dlhšie som rozmýšľala, že si dám vyrobiť nejaké origoš vizitky so svojimi údajmi. Doteraz som používala také malé home-made vizitôčky, ale nebolo to ono. Ešte počkať na farebné pečiatkové poduštičky, ktoré som doobjednala a ideme razítkovať ostošesť.
V druhej obálke boli túžobne očakávané šujtáše z Írska. V piatok odoslané a v utorok boli tu! Obyčajnou poštou priamo do schránky. Že wau. Farby sú úžasné. Mojím favoritom je Antique Gold, neviem sa na nu vynadívať. A dorazila i mliečna retiazka. Čo viac si môže človek ako ja priať? No, možno aby nesnežiloooo, lebo cestovanie do práce ma zabíja. Toľko premárneného času, ktorý sa dal využiť na korálkovanie :-).
A už by som si fakt mohla dať zákaz objednávania čohokoľvek odkiaľkoľvek. Len počkať na tie poduštičky a objednaný kostým pre syna. A ozaj, ešte príde logo na auto a gumičky... a nezabudnúť na sponky pre dcéru. Jejda, ja tuším naozaj nie som normálna :-).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára