štvrtok 15. januára 2015

Tvorivá pauza

Ja viem, už je to hodnú chvíľu, čo som naposledy zverejnila niečo z mojej tvorby. Ale po dokončení macka (juchuchuuuu) zo mňa opadlo všetko napätie z nedokončeného :-) a dostavilo sa obdobie sladkého ničnerobenia. Resp. nerobenia šperkov :-))) Venujem sa deťom, gumičkujem a tak trošku aj rozmýšlam nad novými nápadmi a farebnými kombináciami. Ale naozaj len trošku. Nástup na bežný pracovný rytmus (a teraz už asi doživotný.... dve deti stačia, nie?) ma trochu deprimuje a večer, keď je doma konečne kľud radšej zaľahnem do perín ako by som si mala sadnúť ku korálkam. Ale verím, že toto obdobie rýchlo prejde  - nie je prvé ani posledné. Prídu nové nápady a zase budem uprednostňovať korálky pred spánkom. :-)) Ale aby tu bolo trochu veselšie, kým sa tak stane, tu sú dôkazy, že predsa len čosi robím.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára