nedeľa 30. júna 2013

Carnahan

Neporiadok na mojom stole naberá na obrátkach. :-)) Prácu na náramku som ešte nezačala a nové šujtášky sa tiež nekonali. Akosi sa ma znova chytila Biloba a tentokrát poriadne. Už som minula skoro všetky nakúpené rivolky a úctihodným tempom sa mi míňajú aj kovové základy na ne. 
Pripravila som si zatiaľ dve rôzne vzorky na náušnice Morenike, nemôžem ich však dokončiť, pretože čakám na zásielku z Fleru (už zase). A ešte k tomu je zase prázdninová zľava na koralky.sk. Uaaaaaaaaaaaa, toto je moja droga a nemôžem jej odolať.
Niečo som však dokončila. Tieto žltučké kabošony mám tiež z koralky.sk. Tá farba je úchvatná, slniečková, teplučká. Žiadalo sa mi náušničky trochu oživiť, pridala som teda červenú. Pre mňa fakt netradičná kombinácia (žiadna modrá či tyrkysová :-))), normálne som na seba pyšná. Prekonávam sa. :-)))


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára