utorok 25. júna 2013

Druhá šanca pre rivolky :-)

Tieto rivolky už čo to zažili. Už som ich raz použila do náušníc, ale asi to nebolo ono, pretože o ne nikto neprejavil záujem veľmi dlhý čas. Ich farba je však nádherná, tak som si povedala, že by bola škoda ich nechať kdesi zahrabané. Staré náušnice som teda vypárala a rivolky vlepila do šujtášu. Znova som sa vrátila k šnúročkám a maslovo-zlatej farbe. Istota je istota, moje predchádzajúce výtvory v týchto farbách už zdobia nejaké to uško a treba doplniť zásoby, nie? :-)


3 komentáre:

  1. tieto sú krásne, obdivujem trpezlivosť lebo ja ju nemám, páčila by sa mi aj kombinácia pastelovo ružovej s mentolovu, neskúsite ? ja som taká pastelová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ešte som sa k vám vrátila, pastelová inšpirácia http://www.tastespotting.com/detail/162190/Pink-Purple-Ombre-Vanilla-Cake
    http://www.sprinklebakes.com/2012/06/pink-vanilla-pocky-cake.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zdravim Gabriela, ja sice nie som velky fanusik pastelovej ruzovej, ale ta ruzovkava so zltou je pekna kombinacia. Mentolovu by som skusila urcite, ale bohuzial neviem v tej farbe zohnat material. Mam len klasicku tyrkysovu :-(

    OdpovedaťOdstrániť