štvrtok 6. júna 2013

Iskandar

Vďaka bleskovej dodávke dichroického kabošonu z Korálkového sveta sa môžem pustiť do nového náramku. Mám už nejaké nápady, uvidíme, ako to dopadne.
Kým však čakám na zatvrdnutie lepidla pod kabošonom, čo to som stihla "ušiť". Zabila som tým dve muchy jednou ranou. Doplnila som do mojej zázračnej krabičky chýbajúcu Bilobu a zároveň i náramok. Tie sa totiž minuli tiež. :-)))
Preštudovala som znova knižky Marie Géraud, veľmi sa mi tam páčil štvorcový vzor v tyrkysovo-červenej kombinácii. Kedysi dávno som ho i vyskúšala vyrobiť, ale nebola som spokojná s tým, ako vďaka použitým Toho Triangles 11/0 vo vzorke držal tvar. Tak som to vzdala.
Tentokrát som sa k nemu vrátila, trojuhoľníky som čiastočne nahradila Toho Treasures, použila som bikonky namiesto ohňoviek a vymenila som i Toho Treasures 10/0, ktoré nemám :-) za Toho Cubes 1,5 mm. Vzorka dobre sadla, tyrkysové korálky vytvorili pekný geometrický tvar a päť jednotlivých častí vzorky vyšlo akurát na obvod ruky.
Chcela by som ešte vyrobiť náušnice v podobnom štýle. Mám doma totiž dva 8 mm kabošony v farbe Hyacinth a vôbec neviem, čo s nimi. :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára