štvrtok 20. júna 2013

Morenike

Takto som si predstavovala spojenie Biloby a kovových komponentov, ktoré som si objednala cez Fler.cz. Kovové filigránové štvorce sú veľké až 4x4 cm ale aj napriek svojej veľkosti sú náušničky ľahučké a príjemné na nosenie. 
V strede sú Swarovski chatony vo farbe Hyacinth, ktoré som ani za nič nevedela použiť. Tá oranžovo-červená farba mi s ničím neladila. Vďakabohu som nakoniec pokombinovala čo sa dalo a farby pekne sadli. Na fotkách je farba celej vzorky trochu skreslená, v skutočnosti sú farby príjemnejšie. :-(
Náušničky sú kvôli spôsobu zavesenia na háčik na uchu dosť "pohyblivé" a pri nosení sa pekne otáčajú. Čo ja osobne mám veľmi rada. Preto som aj na zadnú stranu nalepila malé Swarovski očko, aby bolo na čo pozerať. :-))))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára